niedziela, 24 listopada 2013

Przedzimie...

              Witajcie:-) Ostatnio w zapowiedzi pogody usłyszałam dziwne słowo: przedzimie? Czyżbyśmy mieli jakąś nową porę roku? Mamy przedwiośnie, to słyszałam, ale przedzimie? Weszłam w internet i sprawdziłam, że faktycznie jest coś takiego! To jedna z dwóch uzupełniających pór roku w przyrodzie w strefie klimatu umiarkowanego. Pierwszą oczywiście jest znane nam przedwiośnie. Chyba jestem jakaś zacofana :-), bo jakoś wcześniej nie słyszałam o tej porze roku:-/ To może jeszcze zrobimy przedlecie i przedjesień? :-))) No to nasze przedzimie jest nieciekawe, bo coraz zimniejsze, liście już wszystkie spadły i zaczynają się opady deszczów i deszczów ze śniegiem:-/ Już wolę, żeby szybko nastała zima! Jak jest mróz i śnieg to jest o wiele przyjemniej, dla oka jak również dla ciała:-) A nie wilgoć i plucha:-/ Poniżej kilka zdjęć tej naszej przedzimy :-)














                  Oczywiście na spacerku nie mogło zabraknąć naszego pupila:-)))

      Pomijając pogodę cały wolny czas, o ile jest poświęcam, na szydełkowanie. Pierwszą rzeczą jaką zrobiłam to ocieplaczki na kubeczki na zamówienie. Nie mogę na razie pokazać, bo jeszcze nie dotarły do blogowiczek. Oprócz tego zrobiłam kilka moich pierwszych ozdób świątecznych, ale to w następnym poście...
     Na koniec dziękuję wszystkim za odwiedzinki i przemiłe komentarze:-))) Buziaki:-)))

7 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się, dopiero od Ciebie dowiedziałam się, że taka pora roku istnieje :) Dodam, że bardzo ładnie prezentuje sie na Twoich zdjęciach. Pupil rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, ja znowu słyszałam ze w Polsce panują 4 pory roku: przedzimie, zima właściwa, pozimie i lato :D Trzymaj się cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana,u mnie biało,pada od rana....śnieg i deszcz i tylko jednen stopień. Więc idzie zima...Dziękuję za odwiedziny,za komentarz o storczykach.Służę dobrymi i sprawdzonymi radami.;)A gdybyś kiedyś miała coś wyrzucać, to ja chętnie przygarnę:).Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny pupil :)
    Przedzimie robi się pomału zimowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia :) i piesek bardzo fotogeniczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie słyszałam o przedzimiu. A na ostatniej fotce to super przystojniak :))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię tej pory roku....
    ale zdjęcia spod kocyka ogląda się fajne ;-)))
    Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń