poniedziałek, 16 grudnia 2013

Na poprawę humoru...

             Dzisiaj tak szybciutko, bo przecież Święta tuż, tuż, a roboty co niemiara:-) Ostatnio pokazywałam Wam swoje szydełkowe prace świąteczne i bombeczki jeżyki z bibułki. Nie mam czasu i ochotnika do pomocy, żeby pokazać Wam jak się takiego jeżyka robi, ale znalazłam na youtube filmik na jakimś jarmarku świątecznym, więc jeśli macie ochotę i czas to może zdążycie sobie jeszcze zrobić chociaż jedną http://www.youtube.com/watch?v=uZr-P6E_VMgWycinamy kółka wielkości szklanki z cienkiej bibułki ok 14 szt ( na taką wielkość wystarczy) w jakim chcemy kolorze, następnie nacinamy na 8 części i tak jak to ta pani pokazuje nakręcamy na ołówek, koniuszek smarujemy klejem i zaklejamy. Musicie mieć troszkę cierpliwości, szczególnie jeśli to wasza pierwsza, bo na pewno nie pójdzie tak sprawnie jak bohaterce filmiku:-))) Ja jeszcze tak zrobione kółeczka przed połączeniem moczę szpiczaste końcóweczki  w jakimś płynnym kleju i w brokacie, wtedy jest dużo ładniejsza. Jak wyschnie to nabijamy na igiełkę z nitką i kończymy według filmiku. Im większą chcemy otrzymać bombkę tym większe muszą być kółka i na więcej części trzeba ponacinać, ale na początek spróbujcie małą, żeby się nie zniechęcić:-))) Może któraś z Was się skusi na takie cudo:-)))



          Oprócz tego dzisiaj spotkała mnie bardzo miła niespodzianka! Listonosz przyniósł mi przesyłkę od Kasi z bloga http://kleksowy.blogspot.com/ której ostatnio robiłam ocieplaczki na kubeczki. Pokazywałam je w którymś z wcześniejszych postów. Otóż Kasieńka przysłała mi życzenia świąteczne na własnoręcznie robionej karteczce, brokatową gwiazdeczkę i coś na rozgrzanie:-))) Karteczka piękna!!! Gwiazdeczka oczywiście też! A że dzisiaj od rana miałam kiepski humor, bo latałam po lekarzach, to jak przyszłam do domu od razu mi się poprawił, jak zobaczyłam co od niej dostałam:-)))
Teraz piję sobie herbatkę od Kasi i piszę pościka! Bardzo Ci Kasiu dziękuję za przemiłą
niespodziankę!!! A to na szybko zrobione zdjęcia paczuszki








           Na koniec dziękuję za wszystkie Wasze przemiłe komentarze i za odwiedzinki :-))) Buziaki:-)))



7 komentarzy:

  1. A wiesz Beata,że ja mam Twoje jeżyki,spakowałyśmy je dokładnie,żeby sie nie zniszczyły i w tym roku znowu będą nas cieszyć.A prezenty dostałaś śliczne!!!U mnie też małe tyły w tym roku ale mam nadzieję,że od środy nadgonię wszystko,bo już od tego dnia będę w domu.Na razie straszny bałagan w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jeżyk. Muszę kiedyś spóbować.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jeżyk. Kiedyś takie robiłam,ale były mniej wytworne.
    Prezent iści świąteczny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Dawno tu nie zagladalam, zgubilam Cie gdzies po drodze w tym rozpedzonym swiecie, ale juz zapisalam Cie na stale jako moje ulubione blogi i mam nadzieje , ze bede juz Cie zawsze odwiedzac!
    Na swoim blogu pokazalas mnostwo nowych zrobionych rzeczy, bombki super! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, zgarniasz prezenty już przed świętami :))) Gwiazdeczka i kartka prześliczne a herbatki na rozgrzanie o tej porze roku jak znalazł :)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to ładne!!!! No piekne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku ! ! !

    OdpowiedzUsuń